تور باکو هوایی

کد: NBHTY
  • باکو
  • 925228-baku-1 (1)
  • 60a3f05b-5d62-4c16-a904-a866e98f20ad
  • baku-devichya-bashnya-azerbaidzhan_03
  • 925228-baku-1

توضیح

تور باکو

برای کسب تجربه ای متفاوت در سفرهای هوایی در تور باکو با ندای سفر همراه شوید.

تور باکو
باکو پرجمعیت ترین و وسیعترین منطقه قفقاز و بزرگترین شهر ساحلی دریای کاسپین است .  باکو به عنوان خواهر خوانده تبریز و همسان ترین کشور از نظر فرهنگی به ایران زمین در میان همسایگانش همین آذربایجان سرزمین باد و آتش می باشد که از همین حیث گردشگران ایرانی زیادی را مجذوب خود می کند . تفرجگاههای ساحلی ، پارکهای آبی و کانال های آبی تداعی کننده ونیز ایتالیا ، همچنین فضاهای دلنشین میدان فانتین ، خیابان نظامی گنجوی و تارگویی برای پیاده روی ، خرید ، گذراندن لحظات دلپذیر در کافه ها و رستوران ها ، همه و همه فضایی دلکش و دلنواز برای چنین شهر زیبایی پدیدار می کند ، در واقع اگر بخواهیم در گوشه ای از تاریخ قرون وسطایی غرق شویم ، بهترین مکان ارگ باکو یا همان شهر قدیمی ( ایچری ) در کنار کاخ شیروان شاهی ، برج دختر ، مسجد حیدرعلی و چندین موزه می باشد.

برای دریافت تور باکو شما ملزم به اخذ ویزای باکو هستید که آژانس ندای سفر برای اخذ ویزای باکو در خدمت شما عزیزان می باشد.

تور باکو
اما از شهر قدیمی باکو و مناطق باستانی که گذر کنیم آثار شگفت انگیز امروزی جلوه ای از کشورهای اروپایی دارد تکه از آن جمله به برج های شعله ، برج تلویزیون و هتل های ریوا کنسول ، آسکار ، گراند ، اطلس ، بولوارد می توان اشاره نمود و بخصوص مرکز فرهنگی حیدرعلی اف که با معماری خاص خود جزء جلوه های درخشان از شهر باکوست .
غذاهای آذربایجانی یکی از مهمترین جذابیت های این سفر محسوب می شود که خوردن کباب و کوفته های رنگارنگ بسیار لذت بخش خواهد بود ، همچنین در فصول خنک تر انواع آش های آذری به ویژه آش ماست پیشنهاد می شود .
تورهای هوایی باکو شامل بلیط هواپیما ، هتل ، ویزای باکو ، گشت شهری ، راهنمای تور و … می باشد و همچنین در کنار سرویس ها و خدمات تور ، نیازهای دلخواه و آپشنال مسافران را با کیفیت بالا تامین می کند .

تور باکو
فرودگاه بین المللی حیدرعلی اف باکو در 20 کیلومتری شمال شرقی شهر باکو واقع است و دارای دو ترمینال شمالی و جنوبی و یک ترمینال مخصوص حمل و نقل بار می باشد . این فرودگاه با کد یاتای BAK در گذشته با نام (( بنیا )) فعالیت داشته که از سال 2004 به بعد با نام فعلی و کد یاتای GYD به فعالیت خود ادامه داده است ، فاصله زمانی پرواز از فرودگاه امام خمینی تهران به فرودگاه حیدرعلی اف در حدود 80 دقیقه می باشد و شایان ذکر است که اختلاف زمانی تهران و باکو ، 30 دقیقه می باشد و در واقع از نظر زمانی باکو نیم ساعت از تهران جلوتر است . تور باکو

امتیاز
  • ثبت امتیاز
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

برنامه سفر

baku

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

باکو

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

باکو

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تور باکو نوروز 98

محل

دیدگاه ها (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تور باکو هوایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال