تور قبرس شمالی

کد: NBHTY
  • gjnfkyukmyuk-820×545
  • north_cyprus_girne

توضیح

تورقبرس شمالی

برای لذت بردن از آب و هوای مدیترانه ای ، ساحل چشم نواز و نیلگون ، طبیعت دلنواز ، هتل ها و رستوران های خیره کننده و بناهای عصر حجری یکی از گزینه های مناسب تور قبرس شمالی می باشد .
جزیره قبرس بعد از جزایر ساردنی و سیسیل سومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه می باشد ، جزیره قبرس با قرارگیری در شرق دریای مدیترانه به دو بخش شمالی ( ترک نشین ) و بخش جنوبی ( یونانی نشین ) تقسیم می شود و سبب شده تا هر دو زبان یونانی و ترکی به عنوان زبان رسمی این کشور تلقی می شود ، این جزیره در طی ادوار مختلف در اثر تغییر و تحولات مختلف مورد هجوم امپراطوری ها مختلف قرار داشته است و نکته قابل ملاحظه اینکه زمانی جزیی از خاک ایران نیز محسوب می شده است تا وقتی که در 333 سال قبل از میلاد مسیح به دست اسکندر مقدونی از ایران جدا گردید ، اما امروزه قبرس با به عضویت درآمدن در اتحادیه اروپا به یکی از جزایر مدرن و مستقل تبدیل شده و به لطف سرمایه گذاران و گسترش صنعت گردشگری دارای اقتصادی پویا و روبه رشد است .

تور قبرس شمالی
نیکوزیا پایتخت قبرس نیز به عنوان مرکز سیاسی این ناحیه محسوب می شود .
از زیباترین شهرهای قبرس شمالی ، شهر گیرنه یا همان کایریناست که دارای جاذبه های دیدنی بسیار است ، این بندرگاه به دست ونیزیان در سال 1489 میلادی با هدف مقابله با عثمانیان ساخته شده است ، در تور قبرس شمالی بازدید از این بندر زیبا را به شما پیشنهاد می کنیم ، بازدید از مساجد و صومعه های تاریخی بسیار دیدنی از جمله مسجد سلیمیه و صومعه بلاپس ، مسجد مصطفی پاشا و … را در تور قبرس شمالی با ندای سفر حتما تجربه کنید ، بعلاوه قلعه هیلاریون در غرب جاده گیرنه – نیکوزیا در دل کوههای گیرنه از دیگر جذابیتهای تور قبرس شمالی به حساب می آید .

تور قبرس شمالی
در مورد آثار باستانی در قبرس هرچه بگویم کم است ، گل سرسبد این آثار باستانی کویریون باستانی با موقعیتی صخره ای ساحلی و نمایی خیره کننده یکی از مناظر جادویی مدیترانه می باشد .
آب و هوای قبرس شمالی یکی از مطبوع ترین آب و هواهای مناطق گردشگری در دنیاست ، در این جزیره آنچنان شاهد بادهای سرد ، برف و یخبندان هستیم ، به گونه ای که به ندرت بر فراز رشته کوه گرینه لکه های برف دیده می شود ، متوسط دما در قبرس 15 درجه سانتیگراد است و در گرمترین فصول به 40 درجه و در سردترین فصول به 10 درجه می رسد . سواحل شنی و زیبای قبرس شاید جذابترین قسمت تور قبرس شمالی را شامل می شود چرا که لحظات بسیار خوشی را هم در ساعات روز و هم تا پاسی از شب می توان کنار این سواحل گذراند ، به گونه ای که با یک آب تنی خوب گرمای نیمروز را از تن خود به در کنید و همچنین می توانید با صرف یک شام خوب همراه با نسیم و خنکای شب بهترین لحظات را برای خود رقم زنید .

تور قبرس شمالی
در تور قبرس شمالی حتما به کافه رستوران های سنتی سربزنید ، شیرینی های خوشمزه ، غذاهای محلی و نوشیدنی های گرم و سرد در انتظار شما هستند ، حتما غذای منحصربفرد و خوشمزه پفتالی کباب را امتحان کنید.

تور قبرس شمالی

در تور قبرس شمالی فرودگاه بین المللی ارجان با کد یاتایی ECN به
عنوان بزرگترین فرودگاه قبرس شمالی پذیرای شما می باشد ، به علاوه باید گفت که فاصله هوایی تهران تا قبرس در حدود دو ساعت و نیم می باشد . فرودگاه ارجان به لحاظ برخورداری از امکانات بسیار فراوان یک فرودگاه مدرن و مجهز محسوب می شود .

امتیاز
  • ثبت امتیاز
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

برنامه سفر

تور قبرس شمالی

با توجه به نوسانات بازار ارز،قیمت ها متغیر هستند.جهت خرید قطعی با کانتر تماس بگیرید.

محل

دیدگاه ها (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تور قبرس شمالی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال