تور تایلند

اگر بخواهیم با نگاهی بی طرفانه قطب های گردشگری آسیا را برشمریم ، شاید کشور تایلند یکی از پنج قطب گردشگری در قاره کهن باشد چرا که همه ساله در فصول مختلف پذیرای گردشگران خارجی از سرتاسر دنیاست ، سرزمینی که با مردم مهمان نواز و توریست پذیرعلاقمندان بسیاری را میزبانی می کند و از محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین ایرانیان است . خوش رویی ، صمیمیت و محبت بی پایان تایلندی ها سبب شده تا لقب سرزمین لبخند به این کشور اختصاص داده شود . در زبان تایلندی از ” سرزمین آزاد  ” به عنوان یکی از معانی لغوی این کشور یاد شده و از آنجایی که این سرزمین در بین کشورهای آسیای شرقی تا به حال تحت استعمار هیچ قدرت خارجی نبوده است با این نام چندان بی ربط نیست . تایلند در قلمرو خود بیش از ۱۴۰۰ جزیره را جای داده که جزیره پوکت بزرگترین آنها به حساب می آید و به لحاظ گردشگری نیز بسیار محبوب و پرطرفدار است . در تور تایلند شما می توانید از جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار فاخر دیدن کنید که شاید تا به حال نظیر آنها را درهیچ  کجای دنیا ندیده باشید . معبد ” وات ترامیت ” بانکوک بزرگترین مجسمه طلایی بودا را در خود جای داده که از مهمترین جاذبه های سفر به تایلند و شهر بانکوک به حساب می آید . برخی از صاحب نظران از بانکوک پایتخت تایلند با عنوان ” ونیز شرق ” یاد می کنند چرا که بسیاری از ساختمان های اصلی این شهر بر روی بستر رودخانه ” چائوفریا ” بنا نهاده شده است ، از طرفی از تایلند در صنعت توریسم به عنوان سرزمین معابد نامبرده شده چون تایلندی ها در سرزمین خود بیش از ۳۵ هزار معبد دارند.

نکته جالب دیگر آنکه ” گارودا ” نماد رسمی و ملی کشور تایلند که ترکیبی از انسان و عقاب است از حماسه باستانی هندی ها ملقب به ” رامایانا ” گرفته شده به گونه ای که در فرهنگ تایلندی ردپایی از آداب و رسوم هندی ها وجود دارد از جمله معابد زیادی که قبل تر به آن اشاره شد . البته صاحب نظران در مورد فرهنگ تایلندی نظر دیگردارند ، به نوعی که معتقدند این فرهنگ تحت تاثیر فرهنگ های مختلف کشورهای آسیای شرقی و آسیای جنوبی بوده و گویی تلطیف شده این فرهنگ های متفاوت است ، با شرکت در تور تایلند همراه ندای سفر به واسطه تنوع زیاد ودرعین حال قیمت و کیفیت مناسب ،قادر خواهید بود یکی از بهترین تجارب سفر خود را به ثبت برسانید .

تفریحات شبانه در پاتایا ، سواحل زیبای پوکت ، جذابیت های شهر بانکوک و دیگر موارد چشمگیر در سفر به تایلند همه و همه د رپکیج تور تایلند جای دارد و شما عزیزان جهت اخذ ویزای تایلند ، رزرو هتل و صدور بلیط هواپیما می توانید با کارشناسان و مشاوران ندای سفر تماس حاصل فرمایید .