تور لاکچری مالدیو

تور لاکچری مالدیو

درجنوبی ترین بخش کشورهای آسیای جنوبی ودر جنوب غربی شبه قاره هندوستان جزیره مالدیو به مرکزیت شهر ماله درمیان آبهای اقیانوس هند خود نمایی میکند.
مالدیوی ها به زبان “دیوهی” از زبان های رایج هند و اروپایی موسوم به زبان “سینهالی”سخن می گویند.
مالدیوی ها هندی تبارند و از دین اسلام رسما پیروی می کنند.
زمین های مالدیوبا میانگین یک ونیم متر بلندا از سطح دریا به عنوان کم ارتفاع ترین مناطق در جهان محسوب می شوند.
مجمع الجزایرمالدیودر جنوب غربی کرانه های هند واقع شده است و به لحاظ رویش گیاهان دریایی و شفافیت آب های اقیانوس هند بهترین فضا را برای غواصی پدید آورده است.
به عبارتی طبق تحقیقات زمین شناسی مجمع الجزایرمالدیو بر روی فلات زیرآبی چاگوس-لاکادیو واقع اند وبه همراه جزایر چاگوس و لکشیدویپ یک زیست بوم خاکی را تشکیل داده اند.
برای دریافت تور لاکچری مالدیو و رزروبهترین هتل ها و برترین کلاس های پروازی با کارشناسان ندای سفر تماس اصل فرمایید.
اگر تا به حال برای سفرلاکچری مقاصدی چون باکو،دبی،ترکیه وگرجستان مدنظر شما بوده دلیلش ناآشنایی با تور لاکچری مالدیو است ،چرا که تور لاکچری مالدیو مخصوص کسانی است که در انتخاب مقصد سفر حوصله و سلیقه بیشتر به خرج داده اند و به دنبال کیفیت و خدمات منحصر به فرد در سفر هستند.
شاید تجربه زندگی دریایی باهر نیت و انگیزه ای بسیار جذاب باشد از این رو شما عزیزان می توانید در تور لاکچری مالدیو اوقاتی بسیار خوش را درهتل های زیر دریایی سپری کنید.
هتل هوافن فوشی از جمله این هتل هاست که تجربه اقامت در کنار ماهی ها را برای شما به ارمغان می آورد.سالن اصلی هتل هوافن فوشی واقع در عمق شش متری زیرآب مناظر زیبا و خیره کننده ای از جاذبه های اقیانوس هند را پیش چشم بازدید کنندگان می آورد.
همانطور که گفتیم سواحل مالدیو مکانی بسیار مناسب برای غواصی است ،سواحل جزیره گارو فالو از جمله این مکان ها ست که با قابلیت اجرای تورغواصی در دل تور لاکچری مالدیواز میهمانان علاقه مند استقبال می کند. در تور غواصی مالدیو در حین بازدید از ماهی ها و مرجان های رنگارنگ می توانید به عکاسی زیر آب پرداخته و یا عکاسی را همراه خود داشته باشید تا از شما به یادگار عکس بگیرد.
نماد کشور مالدیو پرنده ای با بال های گشوده است به گونه ای که اگر جزایر
کوچک اطراف مالدیو را همچون صور فلکی به هم پیوند دهیم تصویر این پرنده نمایان می شود در واقع جزیره ماله برپشت این پرنده سوار است .ماله با وجود جمعیت فراوان دارای وسعت بسیار کم است و تراکم جمعیت در این جزیره به وضوح مشهود است .
وسعت ناچیز ماله سبب شده تا در کوتاهترین زمان بتوانید بسیاری از مکان های این جزیره را بازدید نمایید.سفر به جزایر اطراف ماله با قایق و کشتی های مجهز امکان پذیر است.
درجزیره ماله کافه ،رستوران و پارک های متنوعی جهت گذراندن اوقات فراغت در اختیار گردشگران عزیزمی باشد.
فرودگاه بین المللی ماله در شمال شرقی این جزیره در جزیره کوچکتری به نام هول هله واقع است ، این فرودگاه بسیار مجهز و دارای کلیه امکانات رفاهی برای خدمت به گردشگران می باشد.از فرودگاه تا جزیره ماله کشتی ها هر ده یا پانزده دقیقه یکباربرای انتقال مسافران حاضرند و در کوتاهترین زمان در حدود ده دقیقه مسافران را از فرودگاه به هتل های واقع درجزیره ماله انتقال می دهند.

5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)