دبی

کشور امارات متحده عربی ، اتحادیه مهم در جنوب ایران و جنوب شرقی شبه جزیره عربستان می باشد که با خلیج همیشه فارس و خلیج عمان هم جوار است ، در حال حاضر امارات متحده هفت ایالت ابوظبی ، عجمان ، فجیره ، شارجه ، دبی ، راس الخیمه و ام القوین را در خود جای داده که بزرگ ترین ایالت ابوظبی پایتخت امارات و مرکز همه فعالیت های امارات می باشد و معروف ترین شهر به لحاظ توریستی و تجاری شهر دبی می باشد .
اکثر توریست ها تور دبی را به دلیل داشتن سواحل شنی سفید ، ورزش های آبی ، صحرا گردی ، پارک ها ، مراکز خرید عظیم و مناظر شگفت انگیزش انتخاب می کنند .
از جاذبه های شهر دبی می توان به هتل ساحلی جمیره ، جزایر نخل و آسمان خراش ” برج دبی ” که به عنوان بلندترین سازه ساخته شده به دست بشر به شمار می رود ، اشاره نمود.
دبی حقیقتا در هیچ کجای جهان نظیر ندارد ، تور دبی یکی از بی نظیرترین تورهای لاکچری موجود است ، شهر دبی با داشتن مایل ها سواحل شنی سفید و جزایر نخل و برج های تجاری یکی از فعال ترین مراکز امارات به شمار می رود .
گردشگری در دبی یکی از استراتژی مهم این امیرنشین برای سرازیر شدن دلار به امارات است ، گردشگری دبی بر پایه خرید استوار است ، گرچه جذابیت های مدرن و تاریخی نیز از عوامل تاثیرگذار بر صنعت گردشگری می باشد .

تور دبی آرایشگران

دبی یکی از شهرهای امارات متحد عربی است که در سواحل خلیج فارس است.

2,590,000 تومان هتل آتلانتیس دبی

تور دبی

دبی یکی از شهرهای امارات متحد عربی که در سواحل خلیج فارس است و با ابوظبی، شارجه و عمان هم مرز می باشد.

امتیاز
  • امتیاز
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)