photo_2017-09-21_12-29-04

 

جاذبه های گردشگری کانادا بسیار متنوع می باشد، این کشور از نظر مساحت کلی دومین کشور وسیع دنیا و چهارمین کشور از نظر مساحت خشکی اش می باشد که شامل ده ایالت و سه منطقه ی قلمروئیست.کانادا منزلگاه شهرهای فرهنگی و پر جنب و جوش، همراه با عجایب طبیعی خارق العاده است.

در ناحیه غربی کانادا شهرهای ونکوور، ویکتوریا و کلگری مقاصد اصلی توریستها برای مسافرت است.در کانادای مرکزی آبشار نیاگارا، تورنتو، اوتاوا، مونترئال و کبک شهرهایی هستند که توریستها را مجذوب خود می سازند.مسافران می توانند با کاوش در زیبایی ها و تمدن منحصر به فرد استانهای بحری شرق کانادا سفر خود را به یادمندنی کنند.در شمال کانادا نیز می توان به وایت هورس و بلونایف به عنوان جاذبه های گردشگری کانادا اشاره کرد.

از دیگر جاذبه های گردشگری کانادا که می توان به آنها اشاره کرد، گشت شهری-آبی لیدی دایو است. این تور بسیار مهیج شروع کارش را با گشت میان شهرهای اوتاوا و گاتینو در سال 1999 با خودرویی دو منظوره که قابلیت طی طریق در خشکی و در آب را دارا می باشد آغاز نمود.

lady-diveاتوبوسهای دو منظوره آبی خاکی معروف به آمفی باس (Amphibus)

در سال 2002 خیابان راه بلوط و اتوبوس های دوگانه ی خود را خریداری کردند و در سال 2009 هم تورهای ویژه ای از قطارهای شهری اش را به راه انداخت؛ تورهایی چون بازدید از موزه ها، پارک ها و نمایشگاه ها را در برنامه دارند.

این تور منحصر به فرد بهترین روش برای کسانی است که برای اولین بار اوتاوا را می بینند چرا که سر راه این تور، مسیرهای آبی فراوانی وجود دارد که صورت متفاوتی از تورهای موجود را فراهم می سازد.

نکته ی بسیار مهم اینست که هیچ گونه خوراک یا نوشیدنی ای را در طول مسیر نمی توانید بخورید بنابر این مطمئن شوید که قبل از آغاز این تور حتماً از خوراک مختصر و یا نوشیدنی ای بهره جسته باشید.