تور آنتالیا هتل ریکسوس سان گیت

تور آنتالیا هتل ریکسوس سان گیت

شهریور 15, 1394
وبلاگ
تور آنتالیا هتل ریکسوس سان گیت
تور آنتالیا هتل ریکسوس سان گیت

شهر آنتاليا که مرکز استان آنتاليا نیز است، در منطقه مديترانه و در غرب ترکيه واقع شده‌است.اين شهر از سمت شمال با شهر بوردور، از جنوب به درياي مديترانه، از شرق به شهر سريک، از غرب به شهر کورکوتلي و از جنوب غرب به شهر کمر ختم مي شود. آکسو نام تنها رودخانه شهر است که در انتها به آبشار دودن مي رسد. شهر ساحلي آنتاليا در امتداد کوههاي توروس با پوشش گياهي درخت کاج قرار دارد. کوه هاي توروس به سمت دريا امتداد پيدا کرده و خط ساحلي نامنظمي از صخره هاي سنگي و خليج هاي کوچک بکر را ايجاد کرده است.

ديدني های آنتالیا:

وقتي وارد شهرآنتاليا مي شويد اولين چيزي که توجه شما را جلب می کند، بلوارهاي زيبا است که با درختان نخل خيابان را به بخش تقسيم مي کنند . ديگر جاذبه شهري آنتاليا لنگرگاه هاي شهر است که چشم گردشگر را نوازش می دهد.

بخش قديمي اين شهر نيز تماشائي است. منطقه کاله ايجي در اين بخش قرار دارد. بافت خاص منطقه که شامل خيابانهاي کم عرض و پيچ در پيچ بوده به همراه خانه‌هاي قديمي که توسط ديوارهاي قديمي محصور شده، بسيار جالب است. اين شهر داراي دو ساحل معروف توريستي است که استفاده از آن براي عموم آزاد است. ساحل لارا که در شرق آنتاليا قرار دارد و شني مي باشد و ديگري ساحل کني آلتي که در غرب آنتالياقرار دارد و ساحلي صخره اي است .
برج ساعت (clock tower)

برج ساعت هم که در ميدان کاله کاپيسي به عنوان سمبل صلابت و پايداري جاي خود را در اين شهر قديمي حفظ کرده است ،نمادي ديگر از اين شهر است. پارکهاي آتاتورک و کاراعلي اوغلو با گلهاي زيبا و رنگارنگ، آبهاي درخشان اطراف خليج و کوههاي زيبا با مناظر نادر خود همگي اين شهر را به يک تفريگاه زيبا و مشهور تبديل کرده است.

اکثر توريست ها يي که به آنتاليا مي آيند از منطقه تاريخي و زيبا آسپندوس که به آمفي تاتر معروف است و در8 کيلو متري شهر سريک واقع شده است ،دیدن می کنند.اين شهر 1000 سال قبل از ميلاد به دست يونانيان بنا شده است و يکي از ثروتمند ترين شهر هاي زمان خود بوده است. آمفي تاتر اين شهر 200 سال بعد از ميلاد توسط رومي ها بنا شده که آسپندوس در مسير پر رونق تجاري آن زمان همه را شگفت زده ميکند.

مسجد كنگره دار (YIVLI MINARE)ييولي ميناره لي توسط سلطان علاء الدين كي قباد سلطان سلجوقي در قرن 13 در مركز شهر بنا نهاده شد. اين مسجد با مناره هاي زيبايش امروز به يك سمبل در شهر آنتاليا تبديل شده است. مدرسه كاراتاي – مدرسه علوم ديني كه در منطقه داخل قلعه كاله ايچي قرار دارد. اين مدرسه از همان ابتداء در زمينه حكاكي بر روي سنگ در زمره بهترين مدارس در دوران سلجوقيان به شمار مي آمده است. از ديگر مناطق ديدني شهر مي توان به 2 مسجد كه در زمان عثمانيان ساخته شده نيز اشاره كرد.

هتل ريكسوس سان گيت :

تور آنتالیا هتل ریکسوس سان گیت
تور آنتالیا هتل ریکسوس سان گیت

هتل ريكسوس سان گيت که یکی از هتل های زنجیره ای ریکسوس است، با وسعتی در حدود 250 هزار متر مربع و 720 متر ساحل اختصاصی در دهكده زيباي بلديبي و در سواحل فیروزه ای مديترانه واقع گرديده است. دهكده بلديبي يكي از مناطق پر طرفدار كمر براي تابستان مي باشد. شهر كمر 10 كليومتر، آنتاليا 35 كليومتر و فرودگاه 45 كليومتر با هتل فاصله دارد.مجتمع هتل ريكسوس سان گيت مي تواند تا 3000 ميهمان را در 1107 اتاق با امكانات درجه يك كه راضي كننده سخت ترين سليقه ها هست، پذيرا باشد. موقعيت و امكانات هتل آن را مقصدي مناسب براي زوجهاي جوان و خانواده ها كرده است. در ضمن فاصله این هتل مجلل تا مرکز شهر آنتالیا 30 کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 40 کیلومتر و تا مراکز توریستی منطقه مثل موزه باستان شناسی و دروازه هادریان تنها 35 دقیقه پیاده فاصله دارد.

امکانات هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا:

اتاقهای هتل ریکسوس سان گیت شامل 1094 اتاق استاندارد ، خانوادگی ، جکوزی دار ، سوئیت ، رویال سوئیت و ویلای مدرن است که تمام آن ها دارای پنجره هایی بزرگ با نورگیر عالی و بالکنی رو به مناظر چشم نواز سواحل دریای مدیترانه و یا طبیعت سبز اطراف هتل می باشد . چیدمان و به طور کلی تمام وسایل اتاق های هتل ریکسوس سان گیت لوکس بوده و در طراحی آن ها از رنگ هایی آرام و هماهنگ استفاده شده که زیبایی اتاق ها را دو برابر کرده است .رستوران، پذیرش شبانه روزی، کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک، آکروبات، پرستار کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی، بیلیارد، خدمات پزشکی، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، سرویس نگهداری از کودکان ، لاندری، بار، دیسکو، کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی و سرسرهای مهیج، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ با 4 خط، سولاریوم، جت اسکی، اسکی روی آب، والبیال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، سیستم الکترونیکی کیکارد ، قفل الکترونیکی ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ، وسایل برودتی و حرارتی استاندارد ، موزیک ، روم سرویس 24 ساعته ، صندوق امانات ، حمام همراه با وان و دمپایی ، سشوار و دیگر لوازم تکمیلی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان و . . . اقامتی رویایی همراه باخاطرات به یادماندنی را برای گردشگران فراهم می کنند.

با تور آنتالیا هتل ریکسوس سان گیت آژانس ندای سفر،سفری بیادماندنی را تجربه کنید.

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *