هتل رویال پالم | هتل 5 ستاره

هتل رویال پالم | هتل 5 ستاره

مهر 7, 1394
وبلاگ
تور آنتالیا | هتل رویال پالم
تور آنتالیا | هتل رویال پالم

آژانس مسافرتی ندای سفر جهت اقامت در آنتالیا هتل پنج ستاره رویال پالم را به شما پبشنهاد می کند.

البته هتل های دیگری هستند که با بالاترین کیفیت و مجهزترین امکانات برای داشتن سفری بیادماندنی و خاطره انگیز در کنار شما هستند،از آن جمله هتل ریکسوس سان گیت را می توان نام برد.

در منطقه کوهستانی کمر و در ساحل مدیترانه هتل پنج ستاره رویال پالم در زمینی به وسعت 43000 متر مربع وجود دارد که در سال 1996 ساخته و در سال 2005 مرمت شد و اکنون به عنوان یک استراحتگاه و تفرجگاه ساحلی ایده ال و مجلل برای یک اقامت رویایی برای گردشگران در حال ارائه خدمات می باشد. و با سرویس و امکانات مطلوب و فوق العاده ای که این هتل در خدمت مهمانان قرار می گیرد نظر هر گردشگری را جهت ورود و استفاده از آنجا به خود معطوف می کند.فاصله این هتل تا مرکز شهر رویال پالم 35 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 50 کیلومتر می باشد.

اتاقهای هتل با دکوراسیون چوبی و تراس دارای اینترنت رایگان است و بعضی اتاقها رو به دریا بوده ، سیستم الکترونیکی کیکارد ،  قفل الکترونیکی ، پذیرایی در اتاق ،  دکوراسیون و مبلمان لوکس و جلل ، سیستم تهویه مطبوع ، وسایل برودتی و حرارتی استاندارد ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، روم سرویس 24 ساعته ، صندوق امانات ، حمام همراه با وان ، سشوار و …

امکانات هتل رویال پالم:

باغ و استخر روباز فصلی ، میز بیلیارد ، سرویس اتاق ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ، لاندری ، آرایشگاه ، سرویس نگهداری کودک ، فروشگاه و مراکز خرید ، اینترنت پر سرعت رایگان ، آسانسور ، صرافی ، خشکشویی ، خدمات کپی و فکس ، امکاناتی برای برگزاری جلسات ، خدمات خانه داری ، کلوپ شبانه ، بیلیارد ، میز تنیس ،مینی گلف، دارت ، قایق رانی ، دوچرخه سواری ، سونا ، مرکز بدنسازی ، مرکز تندرستی ، ماساژ ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده ،حمام آفتاب ، سرسرهای مهیج ، سونا و جکوزی ، تفریحات و ورزش های آبی موتوری ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات گردشگری ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده فصلی ، کرایه دوچرخه ، اتاق بازی ، زمین بازی بچه ها و کتابخانه ، بار و دو رستوران که انواع نوشیدنی ، خوراک های لذیذ محلی و غذاهای متنوع بین المللی را مطابق با طبع و مزاج میهمانان طبخ و سرو می کند ، بوفه کامل صبحانه …

هتل رویال پالم
هتل رویال پالم

مطالب مرتبط :

هتل  4 ستاره نظر بیچ

هتل گراند پارک لارا

جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا:

ديدني ها

هنگام ورود به شهر آنتالیا اولین چیزی که جالب توجه قرار می گیرد بلوارهای جذابی است که با درختان نخل زیبا شده است و از جاذبه های دیگر آنتالیا لنگرگاه های آن است که طرفداران زیادی دارد.

از جمله نفاط دیدنی آنتالیا می توان به آمفی تاتر آسپندوس اشاره کرد.

آسپندوس

آمفی تاتر شهر آنتالیاست در فاصله 8 کیلومتری شهر سریک قرار گرفته است.شهر سریک توسط یونانیان 1000 سال قبل از میلاد ساخته شده و در آن زمان یکی از ثروتمندترین شهرها بوده. 200 سال بعد از ميلاد آمفی تاتر به دست رومی ها بنا شد . آسپندوس در تجارت پررونق بود و این عمل در زمان خودش همه را متعجب کرده بود و توریست هایی که ب آنتالیا می آیند به این منطقه تاریخی و جذاب میروند.

هتل پنج ستاره رویال پالم
هتل پنج ستاره رویال پالم
هتل پنج ستاره رویال پالم
هتل پنج ستاره رویال پالم
تور آنتالیا
تور آنتالیا
هتل رویال پالم
هتل رویال پالم
هتل پنج ستاره رویال پالم
هتل پنج ستاره رویال پالم
هتل 5 ستاره
هتل 5 ستاره
تور آنتالیا
تور آنتالیا
تور آنتالیا
تور آنتالیا

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *