هتل دبی

هتل سه ستاره ارکید

دی 1, 1394
وبلاگ
دبی بخاطر معماری خیره کننده و خطوط هوایی به روز و مناظر بکر و زیبا و داشتن فرهنگ غنی (برخلاف شایعه های موجود) یکی از مناطق توریستی جهان محسوب می شود . و از طرفی به علت نزدیک بودن به ایران و هزینه مقرون به صرفه ای که دارد یکی از مقصد های مسافران خارجی کشور ما می باشد.
با این که دبی به عنوان مرکز خرید خاورمیانه معروف است ولی اگر به این کشور توریستی مسافرت کردید تمام وقتتان را صرف خرید نکنید،دبی دیدنی های زیادی دارد که وقت گذاشتن برای بازدید از آنها خالی از لطف نیست.
این سرزمین شیخ نشین جز صحراهای بکر و سواحل آن برای طبیعت گردی مناسب نیست ، اما ساخت وسازهای مدرن و لوکس و مجلل دبی را به یک گزینه خوب برای توریست ها و گردشگران تبدیل کرده است.
قانون ورود به این کشور به این صورت است که ملیت های مختلف برای ۳۰ روز اقامت دردبی باید از ساکنان امارات متحده یا یک شرکت و یا هتلی ضمانت صادره از امارات متحده عربی را داشته باشند. البته از کشور اسرائیل کسی اجازه ورود به دبی را ندارد.

هتل ارکید یکی از هتل های سه ستاره در دبی است که در مرکز منطقه ی دیره و در خیابان زیبای آل ریگا در کنار آبنمای دبی در مجاورت برج ناقوس در خیابان المکتوم واقع شده است. این هتل در سال 1997 در 7 طبقه ساخته شده است.

هتل ارکید با قیمت ارزان به انتخابی محبوب در بین مسافران دبی تبدیل شده است.

شما می توانید برای رزرو هتل ارکید دبی ، تور دبی هتل های جمیرا و دریافت مشاوره بیشتر با آژانس مسافرتی ندای سفر تماس بگیرید.

از هتل به مراکز خرید دبی به خصوص بازارعربی طلا دسترسی راحت می باشد. به طور مثال از هتل تا میدان نایف 2/3 کیلومتر حدودا 28 دقیقه پیاده روی ، تا بازار گلد سوک ۲.۹ کیلومتر و موزه دبی ۲.۸ کیلومتر فاصله می باشد و مر کز خرید سیتی سنتره دیره در فاصله ۳دقیقه ای ارکید قرار دارد. ازهتل تا ایستگاه مترو پیاده ۳ دقیقه فاصله زمانی فاصله است. فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله 3 کیلومتری ارکید قرار دارد.
جهت رفاه حال مهمانان و گردشگرانی که این هتل را جهت اقامت خود انتخاب کرده اند سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه ، میدان ناصر و برخی از مراکز خرید مهم دبی در نظر گرفته شده است .

ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی

هتل از هشتاد و چهار اتاق تمیز و راحت تشکیل شده است. که اتاق ها به سیستم گرمایشی ، سیستم صوتی و تصویری و ماهواره ، سیستم تهویه مطبوع ، یخچال ، حمام همراه با وان و سشوار، سرویس بهداشتی ، مینی بار ، لوازم تهیه‌ی چای و قهوه ، اتو و میز اتو ، تلفن و… مجهز می باشند.
در رستوران بین المللی هتل انواع غذاهای عثمانی ، عربی ، دریایی و قاره ای سرو می شود.
در هتل ارکید همانند اکثر هتل های دبی نوشیدنیهای الکلی سرو نمی شود. البته لازم به ذکر است که خوردن مشروبات الکلی در سطح شهر ممنوع می باشد.
غذاهای هتل ارکید دبی بین المللی بوده ولی به دلیل مسلمان بودن تمامی غذاها با گوشتهای حلالطبخ و سرو می شوند.
امکانات تفریحی هتل مشتمل بر : پذیرش 24 ساعته ، پذیرش و تحویل سریع ، بار، پارک ماشین ، قهوه خانه ، دربان ، آسانسور، خدمات شستشوی لباس ، انبار بار و چمدان، مطبوعات ، سرویس دهی بالا ، استخر در پشت بام ، باشگاههای شبانه ، سالن بدنسازی مجهز ، رستوران، خدمات اتاق ، صندوق امانات ، مغازه ها ، منطقه سیگار کشیدن ، سوئیت ، کافی نت ، استخر رو باز ، وان آب داغ ، سونا خشک و بخار، اینترنت بی سیم رایگان در مناطق عمومی ، جکوزی ، ترانسفر فرودگاهی رایگان ، صرافی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات گردشگری ، سرویس حمل و نقل به سواحل دبی ، کافی شاپ همراه با سرو قلیان و… می باشد.
این هتل برای کودک زیر 4 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی در اتاق نداشته باشد و همچنین برای یک کودک زیر 2 سال همراه با تخت کودک استفاده رایگان می باشد.
آدرس: Al Riqa Road,Deira,Dubai
0097142956999         فکس
0097142956999         تلفن

ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی
ارکید سه ستاره دبی

مطالب مرتبط:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *