تور پرنده نگری دشت لار

کد: NBHTY
  • لار
  • AAEAAQAAAAAAAAlcAAAAJGJjOWNmZjUxLWUxYmItNGQ2OC05MjE1LWNiNWVmOWQ3OTg1Ng-1024×512-820×410
  • photo_2018-04-23_14-53-42

توضیح

 

تور پرنده نگری

برای لذت بردن از تور پرنده نگری با ندای سفر همراه شوید.

پرنده نگری یکی از شاخه های اکوتوریسم یا طبیعت گردی می باشد به علاوه پرنده نگری شاخه ای از علوم به حساب نمی آیدو یک پرنده نگر رانمی توان یک محقق به حساب آورد چرا که یک پرنده نگر ابتدا باید علاقه مند به طبیعت و دوستدار طبیعت باشد و در ادامه با مطالعه در مورد پرندگان که خود جزیی از طبیعت هستند می تواند به لذت و جذابیت پرنده نگری پی ببرد.
تور پرنده نگری لذت بردن،تجربه کسب کردن وآموختن دنیای پر رمز و راز پرندگان را سبب می شود، ازاین رو شما عزیزان علاقه مند با شرکت در تورپرنده نگری ما در ندای سفر قادر به کسب تجربه ای جذاب در این زمینه خواهید بود،پرنده نگری در جهان رواج روز افزون داشته ودر کشورهای اروپایی از جمله آلمان و انگلیس طرفداران بسیار دارد،به تازگی در ایران هم برتعداد دوستداران پرندگان و تور پرنده نگری افزوده شده تا جایی که روز 25 آبان به نام پرنده نگری نامگذاری شده است.

پرنده نگری شاید فعالیتی باشد که خیلی ها حتی اسم آن را نشنیده اند تفریحی که علاوه بر یک سفر طبیعت گردی به بازدید گونه های مختلف پرندگان آن منطقه نیز میپردازیم .گونه های پرندگان بسیار متنوع و متفاوت هستند به طوری که در ایران بیش از 555 گونه پرنده ثبت شده اند. در این سفر ما به جستجوی پرندگان منطقه لار و ثبت آنها میپردازیم به همراه راهنما آنها را شناسایی و مشاهده میکنیم انواع سهره ها پرندگان شکاری زرد پره ها و ..را در این سفر خواهیم دید و با تفریحی جدید آشنا میشویم.
همچنین در دشت زیبای لار به تماشای کوه دماوند مینشینیم و داستانهای جذاب این کوه را در تاریخ اسطوره ایران بازگو میکنیم.

شروع و پایان برنامه : ساعت 5 صبح از میدان ونک حرکت میکنیم صبحانه را در بین مسیر صرف کرده و وارد منطقه پلور میشویم قبل از دشت لار در دومنطقه به بازدید از پرندگان میپردازیم و بعد از آن وارد منطقه دشت لار میشویم و در حین گشت و گذار در آنجا به بازدید و ثبت گونه های پرندگان میپردازیم بعد از صرف ناهار و استراحت در دشت و کنار رود خانه به پیاده روی میپردازیم ضمن بازدید از آنجا و قله دماوند به داستانهایی در تاریخ ایران حول این کوه زیبا و تاریخی میپردازیم. وساعت 5 به سمت تهران حرکت میکنیم
وسایل ضروری : دفترچه یادداشت- مداد- دوربین دوچشمی (در صورت داشتن دوربین) -کفش مناسب پیاده روی- دارو های شخصی
وسایل پیشنهادی : دوربین عکاسی – کرم ضد آفتاب- آب- تنقلات-زیر انداز – لباس مناسب باران( در صورت بارندگی)
سختی برنامه : پیاده روی معمولی و سبک

امتیاز
  • ثبت امتیاز
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
1 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

برنامه سفر

تور پرنده نگری دشت لار

خدمات: صبحانه( منو باز )-لیدر- لیدر پرنده نگری-میان وعده-بیمه کامل مسافرتی-وسیله نقلیه توریستی.

ناهار بر عهده مسافر می باشد.

شرع و پایان برنامه : ساعت 5 صبح از میدان ونک حرکت میکنیم صبحانه را در بین مسیر صرف کرده و وارد منطقه پلور میشویم قبل از دشت لار در دومنطقه به بازدید از پرندگان میپردازیم و بعد از آن وارد منطقه دشت لار میشویم و در حین گشت و گذار در آنجا به بازدید و ثبت گونه های پرندگان میپردازیم بعد از صرف ناهار و استراحت در دشت و کتار رود خانه به پیاده روی میپردازیم ضمن بازدید از آنجا و قله دماوند به داستانهایی در تاریخ ایران حول این کوه زیبا و تاریخی میپردازیم. وساعت 5 به سمت تهران حرکت میکنیم
وسایل ضروری : دفترچه یادداشت- مداد- دوربین دوچشمی (در صورت داشتن دوربین) -کفش مناسب پیاده روی- دارو های شخصی
وسایل پیشنهادی : دوربین عکاسی - کرم ضد آفتاب- آب- تنقلات-زیر انداز - لباس مناسب باران( در صورت بارندگی)
سختی برنامه : پیاده روی معمولی و سبک

محل

دیدگاه ها (1)

1 دیدگاه برای تور پرنده نگری دشت لار

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تور پرنده نگری دشت لار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال