تور کانادا

کد: NBHTY
  • 6-820×613
  • 4-820×612
  • 3-820×613
  • 1-820×612
  • 7-820×612

توضیح

تور کانادا

کانادا سرزمینی است با سقف نامحدود که می تواند سبب ساز برای تحقق آرزوهای شما باشد به عبارتی شما می توانید با سفر به کانادا یک رویا را به واقعیت تبدیل نمایید،برای دست یابی به این مهم تور کانادا در ندای سفر بهترین گزینه است.

وقتی صحبت از تور کانادا ، مهاجرت به کانادا و واژه هایی از این قبیل می شود ، خواه ناخواه سرزمینی محصور بین کوههای عظیم یخ در قطب شمال و آب های وسیع اقیانوس های آرام و اطلس در ذهن تداعی می شود ، کانادا سرزمینی غنی از منابع طبیعی و جاذبه های منحصر به فرد است ، شما می توانید با ندای سفر همراه شوید و در کنار ما به کسب تجربه ای جدید در تور کانادا دست پیدا کنید .
از شمالی ترین نقطه کانادا که ” آلرت ” است تا جنوبی ترین نقاط این سرزمین پهناور در حوالی پایتخت کانادا در ” اتاوا ” و به عبارتی از یخ های قطبی تا سواحل اقیانوس اطلس زیبایی و جاذبه های طبیعی و شهری با تنوع و تمایز فراوان گردشگران را از هر لحاظ اشباع می کند ، در واقع با دریافت تور کانادا در ندای سفر می توانید رویاهای خود را به واقعیت نزدیک کنید ، بعلاوه کارشناسان ندای سفر با مشاوره رایگان در خصوص اقامت ، مهاجرت به کانادا ، اخذ ویزای کانادا و پیکاپ پاسپورت در خدمت هموطنان عزیز هستند .
برای دریافت ویزای توریستی و مولتی کانادا با کارشناسان ویزای کانادا در ندای سفر تماس حاصل فرمایید .

 

جاذبه های گردشگری کانادا

کوهها ، جنگل ها ، یخچالهای قطبی و کوهستانی ، سواحل ماسه ای ، صخره ای و یخی کانادا و … و به علاوه جاذبه های شهری از مراکز خرید تا کافه رستوران ها و خیابان های فعال و برج های بلند هرساله گردشگران بسیاری را جذب تور کانادا در ندای سفر می کند .

مجموعه آبشارهای نیاگارا

ندای سفر این امکان را به شما می دهد که در تور کانادا از آبشار نیاگارا ، بازمانده عصریخبندان بازدید فرمایید . آبشارهای نیاگارا در مرز ” آنتاریو ” یکی از جنوبی ترین استان های کانادا و نیویورک یکی از شمالی ترین ایالات آمریکا واقع شده اند ، آبشارهای نیاگارا از بزرگترین تا کوچکترین شامل نعل اسب ، آبشار آمریکایی و آبشار نقاب عروس می باشد ، تنها آبشار نعل اسب متعلق به سرزمین کانادا است و دو آبشار دیگر در خاک آمریکا استقرار یافته و متعلق به ایالت نیویورک می باشد ، در واقع جزیره ” گوت آیلند ” جدا کننده آبشار نعل اسب و آبشار آمریکایی می باشد ، همچنین ” جزیره لونا ” جداکننده آبشارنقاب عروس از دو آبشار دیگر است ، اما سرچشمه این مجموعه آبشار از ” دریاچه اری ” در جنوبی ترین نقطه کاناداست که سرانجام به ” دریاچه آنتاریو ” منتهی می گردد . این آبها در مسیر خود مابین این دو دریاچه ، یکی از زیباترین مناظر زیبای جهان را پدید می آورد که آبشار زیبای نیاگاراست .
وجه تسمیه آبشار نیاگارا طبق شواهد تاریخی از نام قبیله بومیان ساکن این منطقه با نام کامل ” نیاگاگارکا ” گرفته شده ، نام این قوم بومی را در نقشه های فرانسوی دهه های آخر سده 17 میلادی می توان مشاهده نمود .
پیدایش آبشار نیاگارا به عصر یخبندان در حدود ده هزار سال پیش باز می گردد ، در این دوران با منهدم شدن برخی از نقاط زمین مسیر بسیاری از رودخانه ها ژرف شده و موجب پیدایش دریاچه ها می شود ، در ادامه با انباشته شدن رسوب ها و صخره های شکسته مسیر رودخانه مسدود شده و با جمع شدن این آب ها در نهایت آبشارهای عظیم از جمله آبشار نیاگارا به وجود آمده است ، در تور کانادا از این جاذبه طبیعی حیرت آور بازدید نمایید .تور کانادا

 

برج سی ان

برج سی ان معروف به برج ملی کانادا با بلندای 553 متر به عنوان سومین برج بلند جهان در شهر تورنتو به حساب می آید ، پروژه ساخت این برج بین سال های 1973 تا 1976 در حال انجام بود و در نهایت با هزینه 260 میلیون دلار به پایان رسید.

تور کانادا
شما عزیزان با شرکت در تور کانادا به شهر تورنتو سفر کنید و از بلندترین برج مخابراتی جهان بازدید فرمایید ، بلندای قابل ملاحظه این برج سبب شده تا به عنوان شاخصی راهنمای کشتی ها و قایق های در حال تردد دردریاچه آنتاریو باشد ، به علاوه گردشگران می توانند برفراز این برج تا شعاع 120 کیلومتری شهر تورنتو را رویت نمایند .
برج ملی کانادا شامل هفت طبقه به شرح زیر است :
طبقه اول برای انتقال امواج کوتاه ، طبقه دوم عرشه ای برای مشاهده فضای باز که در ارتفاع 342 متری واقع شده ، طبقه سوم عرشه مشاهده فضای بسته ، طبقه چهارم رستوران گردان با سرعت گردش یک دور در عرض 70 الی 90 دقیقه ، طبقه پنجم اتاق تلویزیون ، طبقه ششم اتاق رادیو و طبقه هفتم برای تأسیسات الکتریکی و مکانیکی می باشد .
تراز محل احداث این برج در ارتفاع 72 متری از سطح دریا قرار گرفته است .
در تور کانادا می توانید از فضاهای تفریحی و تجاری این برج بهره ببرید ، چرا که دارای کلوب ها ، سالن های ورزشی و گالری های مختلف می باشد ، از طرفی با وجود تلسکوپ و دوربین تماشای تورنتو از این ارتفاع می تواند لذت بخش باشد .

خلیج فاندی

سواحل اقیانوس اطلس در پهنه آمریکای شمالی در انتهای شمال شسرقی خلیج مین حد فاصل دو استان کانادایی نیوبرانزویک و نوااسکوشیا ، خلیج فاندی از عجایب جهان را در خود جای داده است ، آنچه باعث عجیب بودن این خلیج شده حجم بالای جزرو مد در محدوده این خلیج می باشد ، به گونه ای که بالاترین میزان ” کشندها ” در جهان دراین خلیج به انجام می رسد .
درتور کانادا با ندای سفر همراه شوید و به مشاهده پرو خالی شدن میلیاردها تن از آبهای این خلیج بپردازید ، همچنین شما در زمان خالی شدن آب می توانید کف اقیانوس اطلس قدم بزنید و از غارها و صخره های حیرت آور اطراف خلیج فاندی بازدید نمایید .
این خلیج در یک 24 ساعت ، دو مرتبه از آب پر و خالی می شود و زمانی که ماه در حالت قرص کامل خود می باشد بالاترین میزان جزرو مد را می توان مشاهده نمود .

تور کانادا

پارک دایناسور

در تور کانادا اگر مایل به اکتشاف و باستان شناسی هستید با ما در گشت پارک دایناسور همراه شوید تا به بازدید از فسیل های هزاران ساله دایناسورها بپردازیم ، چرا که بسیاری از عظیم ترین اکتشافات دیرینه شناسی جهان هستی را در ایالت آلبرتای کانادا می توان مشاهده کرد ، این پارک با وجود حفاری های متعدد همچنان از لحاظ دیرینه شناسان محل دفن فسیل های دایناسورهاست به علاوه دامنه های خشک و سنگ و صخره های رسوبی این پارک کوهستانی و آسمان لاجوردیش همواره بهترین و جذاب ترین صحنه ها و سوژه های عکاسی را فراهم می کند .

نوناووت و تابستان های قطبی

از آنجایی که برودت هوا در شمال کانادا در فصل تابستان همچنان ادامه دارد ، در این فصل هم مناظر شمالی کانادا را منجمد و در عین حال در برخی نقاط سرسبز می توان مشاهده نمود ، ” نوناووت ” از جمله بهترین مناطقی است که تابستان قطبی در آن ملموس است ، جدیدترین و بزرگ ترین قلمروی کانادا همین ” نوناووت ” است چرا که از سال 1999 میلادی از نواحی شمال غرب جداشد و به خاک کانادا پیوست ، پهنای نوناووت به قدری وسیع است که از اروپای غربی مساحت بیشتری دارد ، با شرکت در تور کانادا از منطقه ” آلرت ” شمالی ترین سکونتگاه انسان در قلمرو نوناووت بازدید فرمایید . بهترین زمان برای سیاحت از این قلمرو ماههای می ، جون و جولای است چرا که در این ماهها می توانید پرندگان ، والها ، خرسهای قطبی ، فک ها و گراز ماهی را در سواحل قطبی مشاهده کنید ، به علاوه با همراهی در تور کانادا می توانید در بین کوههای عظیم یخی با قایق بر روی آبهای قطبی شناور شوید و از مناظر قطبی لذت ببرید .

تور کانادا

دریاچه خالدار

منطقه بریتیش کلمبیا کانادا ، کویر ماسه ای و منحصربفرد ” اوکاناگان ” را در دل خود جای داده است . در دل این کویر دریاچه ” اسپاتر ” که همواره ظاهری روغنی شکل دارد ، واقع شده است ، این دریاچه دارای مواد معدنی مختلف از جمله نمک و منیزیم است و دیگر مواد معدنی را شناور بر آب این دریاچه می توان مشاهده کرد ، وجود مواد معدنی مختلف در خاک این منطقه در ترکیب با آب چهره ای تاریک و روشن با ترکیب رنگ سیاه ، قهوه ای و سفید ، تصویری خالگونه به دریاچه داده و از این لحاظ به نام دریاچه خالدار معروف می باشد ، به علاوه این دریاچه و مناطق اطرافش محل سکونت قبلی اقوام سرخ پوست می باشد .

تور کانادا

سواحل رد سند

استان پرنس ادوارد آیلند از استان های قدیمی کانادا محسوب می شود که در حوالی کبک است ، این استان شامل چندین جزیره و جزیره ای به همین نام است ، در تور کانادا می توانید به این جزایر بروید و از سواحل چشم نواز و قرمزرنگ پرنس ادوارد لذت ببرید ، ماسه های این جزایر قرمز مایل به مسی هستند و به عبارتی خاک این جزیره از آهن غنی می باشد ،این طبیعت زیبا مصداق کامل نام آن می باشد.
این سواحل قرمز رنگ و مواج اقیانوس اطلس بهترین فضا برای پیاده روی ، عکاسی و گذراندن لحظات دلپذیر است .
شایان ذکر است که ماسه های حاوی آهن در این منطقه سبب حاصلخیزی این خاک شد و کشت سیب زمینی را از دیرینه در این محدوده میسر نموده است .

تور کانادا

تعداد جاذبه های گردشگری کانادا کم نیست و از این لحاظ کانادا آن چنان غنی می باشد که شاید در یک تور کانادا موفق به بازدید از همه جاذبه های گردشگری کانادا نخواهیم شد ، علاوه بر جاذبه های ذکر شده در تور کانادا می توان به جاذبه های دیگر از جمله پارک آلگون کوئین ، دریاچه لتیل مانیتو ، پارک جنگلی کارتوران گرو ، صخره های بوفالوجامپ ، پارک ملی گروس مورن ، طبیعت زیبای کروکدبوش ، پدیده شفق قطبی در شهرهای یاکون و چرچیل اشاره نمود .

امتیاز
  • ثبت امتیاز
5
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

برنامه سفر

کانادا


 

تور کانادا 10 روزه

پروازهای رفت: 8 مرداد و 30 شهریور

پرواز های برگشت: 19 مرداد و 9 مهر

 

هتل درجه سرویس دو تخته یک تخته 6 تا 12 سال 2 تا 6 سال
sheraton تورنتو *4   BB 4600 دلار 6500 دلار 2500 دلار 1900 دلار
hilton نیاگارا *4  BB 4600 دلار 6500 دلار 2500 دلار 1900 دلار
fairmont ویکتوریا *4  BB 4600 دلار 6500 دلار 2500 دلار 1900 دلار
panpacific ونکوور *4  BB 4600 دلار 6500 دلار 2500 دلار 1900 دلار

خدمات: بیمه مسافرتی- ترانسفر فرودگاهی- گشت شهری- لیدر تور- هتل همراه با صبحانه- اخذ ویزا.

محل

دیدگاه ها (1)

1 دیدگاه برای تور کانادا

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تور کانادا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال