هتل سه ستاره آمباسادور|تور دبی

هتل سه ستاره آمباسادور|تور دبی

آذر 24, 1394
وبلاگ

هتل سه ستاره آمباسادور در منطقه اقتصادی و بیزنسی دبی واقع شده است.
موقعیت جغرافیایی خوب هتل به دلیل نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره باعث شده گردشگران از اقامت در آمباسادور استقبال کنند.

در تور دبی گردشگران می توانند در هتل های زنجیره ای جمیرا نیز اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنید.

هتل سه ستاره در دبی
هتل سه ستاره در دبی
هتل سه ستاره در دبی
هتل سه ستاره در دبی

یکی دیگر از مزیت های این هتل نزدیکی آن به فرودگاه بین المللی دبی می باشد.
اتاق های آمباسادور مشتمل بر 108 اتاق می باشد که همگی دارای امکاناتی مانند : ماهواره ، تلویزیون ، یخچال ، روم سرویس ، مبلمان راحت ، نظافت روزانه ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، تهویه مطبوع ، حمام مجهز به وان و سشوار ، تلفن و… هستند.
این هتل سه ستاره دارای دو رستوران می باشد که با طبخ و سرو انواع غذاهای متنوع و با کیفیت از مهمانان خود پذیرایی می کند.
استخر روباز ، اسپا ، جکوزی ، پارکینگ ، بار ، رستوران ، کافی شاپ ، روم سرویس ، سرویس شاتل (با هزینه) ، شاتل فرودگاه (با هزینه) ، پذیرش 24 ساعته ، لاندری ، خشکشویی ، اتوکشی ، واکس ، مرکز بیزنس ، خدمات فکس و کپی، وای فای (با هزینه) ، سیستم تهویه مطبوع ، آسانسور، روزنامه ، سالن بیلیارد ، خدمات خانه داری و… بخشی از امکانات و خدماتی است که این هتل سه ستاره در اختیار مهمانان خود قرار میدهد.
هتل دارای پارکینگ رایگان نیز می باشد و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر کرده اند می توانند از آن استفاده کنند.
مسافران تور دبی می توانند تمام لوازم مورد نیاز خود را در این مراکز خرید انجام دهند.

در صورت درخواست خود مهمانان ، ترانسفر فرودگاهی در اختيارشان قرار می گیرد.
هتل برای کودکان زیر ۱۲ سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند رایگان می باشد. و برای کودکان زیر۲ سال همراه با تخت کودک نیز رایگان می باشد.
هتل سه ستاره در دبی
هتل سه ستاره در دبی
هتل سه ستاره در دبی
هتل سه ستاره در دبی
آمباسادور | تور دبی
آمباسادور | تور دبی
آمباسادور | تور دبی
آمباسادور | تور دبی

نکاتی که باید در طی مسافرت در دبی لحاظ کنید:
هنگام خارج شدن از هتل مدارك شناسایی ، نشانی و شماره تلفن محل اقامت خود را همراه داشته باشید.
داروهای كدئین دار و مسكن های قوی را در سفر به كشورهای حوزه خلیج فارس همراه خود نداشته باشید و در صورت نیاز با نسخه پزشك معالج خود را همراه داشته باشید.
یک نسخه فتوکپی از گذرنامه ، بلیط و سایر مدارک مسافرتی خود را تهیه نموده و در محل مناسبی داشته باشید تا در صورت ربودن اصل مدارک امکان احراز هویت و پیگیری آن امکان پذیر باشد.
در هنگام خرید ازفروشگاههای بزرگ توصیه می شود تا هنگام خروج نهایی از فروشگاه ، رسید خرید را همراه داشته باشید تا در صورت کنترل امنیتی و تقاضای رسید بتوانید آن را به مأمورین فروشگاه ارائه دهید.
با توجه به سوءاستفاده‌های امنیتی از گذرنامه ، ازسپردن آن به افراد سودجو برای اخذ ویزا ، ارز، اقامت و دیگرموارد اجتناب کنید.

آمباسادور | تور دبی
آمباسادور | تور دبی

نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خلیج موسوم به «جیتکس» همه ساله در کشور امارات متحده عربی و در شهر توریستی دبی، در ساختمان مرکز تجاری این شهر برگزار می‌شود. در این نمایشگاه کشورهای مختلف جهان به ارائه دستاوردهای گوناگون یک‌ساله‌ی خود می‌پردازند. محصولاتی در زمینه‌های دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک، الکترونیک و مخابرات، ماهواره و ارتباطات بی‌سیم، کامپیوتر ( نرم‌افزار و سخت‌افزار)، سیستم‌های مداربسته، دوربین‌های فیلم‌برداری و عکسبرداری، تلویزیون‌های غول‌پیکر و خلاصه آنچه که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از آن یاد می‌شود.

شما می توانید ضمن مسافرت به دبی از دیدن این نمایشگاه جالب نیز بهره برده و لذت ببرید.

آمباسادور | تور دبی
آمباسادور | تور دبی

مطالب مرتبط:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *