هتل مدینه جمیرا | تور دبی

هتل مدینه جمیرا | تور دبی

شهریور 31, 1394
وبلاگ

برای کسب اطلاعات از تور دبی هتل های جمیرا

با آژانس مسافرتی ندای سفر تماس بگیرید.

تور دبی هتل های جمیرا
تور دبی هتل های جمیرا

هتل پنج ستاره مدینه جمیرا در سال 2004 با مساحتی بیش از 40 هکتار در 8 طبقه با معماری سنتی به سبک قلعه های باستانی بنا شده است. که با دو هتل بوتیک به نام های القصر (به معنی کاخ مجلل) و مینا السلام (به معنای بندر صلح) بزرگترین تفریحگاه امارات شناخته شده است.یکی دیگر از قسمت های ای تفرجگاه بزرگ المصیف نام دارد که در میان باغ بسیار زیبایی ساخته شده است.

هتل های مینا السلام و القصر هر کدام دارای 292 اتاق و سوئیت می باشند و المصیف دارای 29 خانه تابستانی است ، که هر کدام از این خانه ها از 8 تا 11 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. در مدینه جمیرا بازاری به نام سوق مدینه جمیرا وجود دارد که می توانند مهمانان به شیوه سنتی در آنجا خرید کنند.
فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دب 25 دقیقه است. برج العرب و پارک آبی وایلد وادی در همسایگی هتل مدینه جمیرا قرار دارد و به فاصله 10 دقیقه می توانید به نزدیکترین مرکز خرید برسید.
امکاناتی که هتل مدینه جمیرا در اختیار مهمانان خود می گذارد شامل :
اینترنت رایگان ، تجهیزات رختشویی ، ماهواره ، اجاره ماشین  ، بیزینس سنتر ، پارکینگ رایگان ، استخر در فضای باز، استخر سر پوشیده ، باغ ، ساحل خصوصی، زمین تنیس ، آبگرم ، باشگاه ورزشی ،  کلاس های خصوصی یوگا به صورت گروهی یا فردی در فضای سبز باغ جهت آرامش و تمدد اعصاب مهمانان ، آمفی تئاتر برای اجرای تئاتر و کنسرت های موسیقی ، زمین بازی مخصوص کودکان ، تراس مشرف به خلیج و باغ سرسبز، باشگاه ورزشی ، ماساژ، آبگرم ، سونا ، کلوپ شبانه ، زمین تنیس ، زمین گلف ، اسکوآش ، امکانات ورزش های آبی ، رستوران ، بار، امکان صرف صبحانه دراتاق ، سالن برگزاری جلسات ، مرکز خرید ، خدمات تورها ،  فکس و کپی ، فروشگاه ، گاوصندوق ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن ، امکانات ویژه معلولین…
کارکنان این هتل مسلط به جند زبان  زنده دنیا از جمله روس ، انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، آلمانی ، ایتالیایی و عربی می باشند.
هتل مدینه جمیرا جهت رفاه حال مهمانان خود سرویس ترانسفر فرودگاهی و هم چنین گشت شهری به مال امارات را فراهم کرده است.
مهمانان می توانند از تاکسی های آبی  که به عبره معروف هستند برای جابجایی و رفتن به رستوران ها استفاده کنند که این تاکسی ها با عبور از مسیرهای مهیج اوقات خوشی را برای مهمانان رقم می زنند.
این هتل لوکس با 44 رستوران و منوی بسیار متنوع و هر رستوران با سبکی خاص از مهمانان خود پذیرایی می کند .

تور دبی هتل های جمیرا
تور دبی هتل های جمیرا

مطالب مرتبط:

تور دبی هتل های جمیرا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *