هتل 5 ستاره زعبیل سرای | تور دبی

مهر 6, 1394
وبلاگ
تور دبی هتل های جمیرا
تور دبی هتل های جمیرا

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره زنجیره ای جمیرا می باشد که در منطقه پالم ( نخل ) در قسمت غربی ساحل جمیرا واقع شده است. بسیاری از گردشگرانی  که به دبی سفر می کنند این هتل را جهت اقامت خود انتخاب می کنند.


معماری هتل که در6 طبقه و 450 اتاق و41 سوئیت ترکی و38 ویلا سوئیت ساخته شده است ، آمیزه ای از طراحی غربی ، عثمانی و عربی می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل این است که تمامی اتاق های هتل رو به دریا و دارای تراس است که مهمانان می توانند از منظره زیبا و چشم نواز خلیج فارس لذت ببرند.
فاصله هتل زعبیل سرای در فاصله زمانی 45 دقیقه تا فرودگاه و 20 دقیقه تا مراکز خرید می باشد.
امکاناتی که در هتل زعبیل سرای به چشم می خورد از قرار زیر است:
استخر سرپوشیده ، استخر روباز، استخر آب شور که جنبه درمانی دارد ، بخش ویژه ماساژ و مراقبت پوست ،حمام سنتی بسیار لوکس به سبک عثمانی و ترکی ، انواع تفریحات و ورزش های ساحلی و آبی ، یخچال ، 8 اتاق آب درمانی ، پذیرش 24 ساعته ، صبحانه در اتاق ، ساحل اختصاصی ، سرویس نگهداری از اطفال ، پارکینگ اختصاصی ، اتاق برف،  سالن سینما و تائتر، بیزینس سنتر، پارک آبی رایگان ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات لاندری ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، سرویس اینترنت ، فروشگاه های متعدد ، جلسه وضیافت ، سالن های بدن سازی ، ترانسفر فرودگاه رفت و برگشت ، زمین تنیس ، سالن آرایشگاه، بیش از ده سالن و رستوران ، 3 سونا ، چهار سوئیت با سونای اختصاصی ، 12 اتاق استراحت ، جکوزی ، استخر کودکان ، آسانسور، 3 حمام ترکی و بخار، امکانات ماهیگیری و غواصی ، دستگاه خود پرداز، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، باغ ، بار، محل مخصوص کشیدن سیگار، انبار بار و چمدان ، پارکینگ ، همچنین تمام اتاق های هتل دارای گاو صندوق ، تلویزیون ، تلفن ، یخچال ، سشوار ، اینترنت ، حمام و جکوزی … می باشد. در رستوران های هتل نیز انواع غذاهای بین المللی با بهترین کیفیت ،توسط مجرب ترین آشپزها طبخ و سرو می شود.
در مجموع هتل زعبیل سرای با طراحی لوکس و شیک ، نقاشی های خیره کننده دیوارها و سقف ها ، استفاده از طلا و سنگ مرمر در دکوراسیون آن ، کریستال ها و لوسترهای دست ساز ، کف پوش های بی نقص و ممتاز به مانند قصری باشکوه و مجلل در کنار ساحل جمیرا خودنمایی میکند و محیط مناسبی را برای اقامت گردشگران مهیا می کند .

آژانس مسافرتی ندای سفر با تور دبی هتل های جمیرا

تعطیلات فراموش نشدنی را برایتان به یادگار خواهد گذاشت.

هتل زعبیل سرای
هتل زعبیل سرای
هتل زعبیل سرای | 5 ستاره
هتل زعبیل سرای | 5 ستاره
هتل زعبیل سرای | 5 ستاره
هتل زعبیل سرای | 5 ستاره
هتل زعبیل سرای | 5 ستاره
هتل زعبیل سرای | 5 ستاره

مطالب مرتبط:

تور دبی هتل های جمیرا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *