هتل پنج ستاره کروانسرای لارا

هتل پنج ستاره کروانسرای لارا

شهریور 22, 1394
وبلاگ

آژانس مسافرتی ندای سفر برای گردشگران تور ترکیه و تور آنتالیا

با اقامت در این هتل زیبا و مدرن شرایطی را فراهم می کند که هم از محیط دلنشین و رویایی هتل و هم از طبیعت دست نخورده سواحل مدیترانه و آب و هوای مطبوع و دل چسب آن لذت برده و خاطره ای بیادماندنی از این سفر را هرگز فراموش نکنند.

هتل کروانسرای لارا | تور آنتالیا
هتل کروانسرای لارا | تور آنتالیا

هتل پنج ستاره كاروانسرای لارا (KERVANSARAY LARA) با مساحتي بالغ بر 110000 متر مربع در منطقه لارا در سال 2005 ميلادي ساخته شده که داراي ساحل شني اختصاصي مي باشد. این هتل که به شکل U ساخته شده دارای دکوراسیون منحصر به فرد و مدرن است. فاصله اين هتل تا مركز شهر آنتاليا 12 كيلو متر و فرودگاه آنتالیا در فاصله ی 10 کیلومتری آن واقع شده است.
این هتل دارای 585 اتاق با دکوراسیون و طراحی سوپر مدرن که با رنگ های ملایم تزئین شده می باشد. هر اتاق علاوه بر یک بالکن اختصاصی با منظره ای از دریای مدیترانه و ساحل اختصاصی، با کاناپه های چرمین، تلویزیون صفحه تخت، ماهواره و یخچال مجهز شده اند.

هتل کروانسرای لارا | تور آنتالیا
هتل کروانسرای لارا | تور آنتالیا
هتل کروانسرای لارا | تور آنتالیا
هتل کروانسرای لارا | تور آنتالیا

خدمات رایگان هتل شامل صبحانه، نهار، شام، میان وعده ها، آبمیوهای تازه، نوشیدنیها، سرویس چای و قهوه، دیسکو، برنامه رقص و شو و بدنسازی و کلیه امکانات رفاهی و سرگرمی برای سپری کردن لحظاتی شاد و مفرح است.

در این هتل 2 زمین فوتبال و ورزش های آبی برای مهمانانی که به تفریحات پر انرژی تمایل دارند در نظر گرفته شده است ؛ همچنین مهمانانی که نیاز به استراحت و آرامش دارند میتوانند به استخر آب گرم مجهز و مرکز سلامتی هتل بروند ، یا اینکه به راحتی در کنار استخر تفریحی دراز بکشند و نوشیدنی میل کنند.
کودکان نیز از این تفریحات بی نصیب نیستند ؛ استخر و سرسره های آبی ، شهر بازی ، زمین بازی و برنامه های تفریحی و فعالیت های هیجان انگیز از برنامه هایی است که برای بچه ها در نظر گرفته شده است.

حتی برای کودکان هم تفریحاتی در نظر گرفته شده است ، تفریحاتی مانند استخر و سرسره های آبی، شهر بازی، زمین بازی و برنامه های تفریحی و فعالیت های هیجان انگیز که می توانند بچه ها نیز از بودن در این محیط ها لذت ببرند. میهمانان عزیز می توانند از غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی که به صورت سلف سرویس سرو می شوند لذت ببرند. غذاهای متنوع مدیترانه ای، لاتین و آسیای شرقی و در کل مناسب با هر سلیقه ای می توانید غذا انتخاب کرده و میل کنید و تفاوت غذایی فرهنگ های مختلف را دریابید.

امکانات هتل :
زمین فوتبال- شو شبانه- موزیک زنده- زمین تنیس-مینی کلوپ-ساحل اختصاصی- 3 استخر روباز- سرسره آبی- استخر روباز کودک- سالن بدنسازی- استخر سر پوشیده- جکوزی- ماساژ-حمام ترک-بسکتبال ساحلی- اینترنت -زمین تنیس-فروشگاه-ورزشهای آبی( جت اسکی..)-مینی گلف-کافی شاپ-رستوران سرپوشیده و روباز- اتاق معلولین…

 

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *