آنتالیا

هتل مردان پلاس آنتالیا

شهریور 18, 1394
وبلاگ

آژانس مسافرتی ندای سفر اقامت رویایی و خاطره انگیز در این هتل را به شما پیشنهاد می کند.

 هتل مردان پلاس
هتل مردان پلاس

هتل مردان پالاس به یادآور تفرجگاهی در یک عمارت قدیمی دوران عثمانی ، به همراه شوقی فراوان برای ارائه خدماتی خاص که جزء اصلی یک داستان شگفت انگیز می باشد، این هتل کنار ساحل زیبای مدیترانه در منطقه لارا با مساحت 180 هزار متر مربع واقع شده که متشکل از 546 اتاق منحصر به فرد و سوئیت می باشد .
هتل مردان پالاس در منطقه کُندوی آنتالیا در سواحل مدیترانه در فضایی بالغ بر 180 هزار متر مربع با سرمایه ای معادل 5/1 میلیارد دلار بنا شده است. هتل مردان پالاس یکی از مدرنترین و زیباترین هتلهای دنیاست. این هتل دارای 271 اتاق ممتار است و هزینه اقامت در اتاق آن 360 یورو در هر شب می باشد. دو سوئیت رویال نیز با 600 متر مربع مساحت و استخر اختصاصی هم در این هتل است که قیمت هر شب اقامت در آن 14 هزار یورو است.

هتل پنج ستاره مردان پلاس
هتل پنج ستاره مردان پلاس

در بدو ورود هفت آبشار و مجموعه ای از صخره ها و فضاهای ابی توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند. 10 هزار متر مربع از این هتل با برگ طلایی و 500 هزار قطعه کریستال و 23 هزار متر مربع مرمر ایتالیایی تزئین شده است.

مردان با 271 اتاق معمولی، 62 اتاق بسیار بزرگ، 16 سوئیت سلطنتی، 38 حمام ترکی، 41 اتاق دوبلکس، دو سوئیت 600 متر مربعی، 4 آپارتمان سلطنتی، 82 جونیور سوئیت، 16 رستوران و 32 بار خود را به عنوان یکی از بزرگترین هتلها در کل جهان معرفی کرده است. همچنین در تمامی اتاق ها ، امکاناتی چون حمام و دستشویی، تلفن مستقیم، تلویزیون، ماهواره و صندوق امانات تعبیه شده است.

این قصر عظیم مانند استانبول به وسیله ی یک حوض وسیع به دو بخش تقسیم شده است. ساخت این حوض الهام گرفته از تنگه بسفر است. در یک سمت فضایی آسیایی و در سمت دیگر فضایی اروپایی برقرار است. و در این بین میتوان با قایقهایی سلطنتی رفت و آمد کرد. آکواریومی با 2500 قطعه ماهی را می توانید در مردان پلاس بازدید کنید و در رستوران اکواریوم غذا میل کنید.

در این هتل علاوه بر رستوران اصلی، رستوران های روسی، فرانسوی، تایلندی، ژاپنی و مدیترانه ای موجود است که از مسافران پذیرایی میکنند. شما میتوانید در طول شبانه روز از سرویس های خوراکی و آشامیدنی به طور رایگان در این هتل استفاده کنید.هتل در کل 560 اتاق و سوئیت دارد. 271 اتاق ممتاز، 62 اتاق عالی، 16 اتاق لوکس به سبک کاخ دولما باحچا، 38 اتاق با حمام بزرگ ترکیه ای، 41 اتاق دوبلکس لوکس، 41 سوئیت جونیور، 38 سوئیت استودیو، 3 سوئیت بزرگ جونیور، 4 سوئیت سلطنتی با نمای پانوراما، 2 سوئیت رویال 600 متر مربعی با استخر اختصاصی، 44 سوئیت باغچه.

هتل پنج ستاره مردان پلاس
هتل پنج ستاره مردان پلاس

علاوه بر انواع تفریحات آبی، مسافران میتوانند از اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز و بدمینتون نیز برای گذراندن اوقات فراغت استفاده کنند.

هتل های مرتبط:

هتل پنج ستاره آنتالیا
هتل پنج ستاره آنتالیا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *