هتل چهار ستاره آیدین بی گلد دریمز

هتل چهار ستاره آیدین بی گلد دریمز

آبان 26, 1394
وبلاگ

آنتالیا درغرب ترکیه ، در منطقه مدیترانه واقع شده است.آب و هوای این شهر مدیترانه ای بوده که در فصل تابستان گرم و خشک و در زمستان معتدل و بارانی است.
هتل خوب در آنتالیا بستگی به موقعیت جغرافیایی و امکانات و ویژگی‌های آن دارد.
هتل های پنج ستاره قدیمی تر معمولا از لحاظ قیمتی ، ارزانتر بوده  و در مناطق مرکزی آنتالیا واقع شده اند و هتل های نوسازتر لوکس و بسیار مجلل بوده و نزدیک به ساحل و عمدتا دارای  دارای پلاژ اختصاصی می باشند و معمولااز نظر تجهیزات و معماری و طراحی مدرن تر از هتلهای قدیمی تر بوده و از محبوبیت بیشتری نزد گردشگران و توریست ها برخوردار هستند.
معمولا هتل هایی که بیشتر طرفدار دارند امکانات و خدماتی نظیر خدمات تفریحی ، خدمات ورزشی ، نوع اتاق‌ها ، خدمات تجاری ، خدمات رستوران ، فروشگاه  و دارا بودن ساحل اختصاصی را دارند.  
هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا جزو هتل های 4 ستاره بسیار زیبا و مجلل آنتالیا با امکانات عالی می باشد.
هتل از ساحل اختصاصی برخوردار است که مهمانان می توانند جهت استراحت و تفریح از آن استفاده کنند.

هتل آیدین بی گلد دریم
آیدین بی گلد دریم
هتل آیدین بی گلد دریم
آیدین بی گلد دریم
آیدین بی گلد دریم
آیدین بی گلد دریم

رستوران و بار و کافی شاپ ، استخر سرپوشیده ، استخر روباز ، انواع ورزش های مفرح آبی ، سالن زیبایی ، سالن بدنسازی ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، آسانسور، انبار نگهداری وسایل ، چندین فروشگاه ، تهویه مطبوع هوا، بار، سیستم گرمایش و سرمایش ، سولاریوم ، سونا ، جکوزی ، صندلی آفتاب کنار ساحل ، ماساژ
، سالن کنفرانس ، حمام ترکی ، زمین تنیس ، گلف ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، خدمات پرینت و فکس ،  صرافی ، خدمات پزشکی ، پرستار کودک ، یوگا ، خدمات ویژه معلولین ، بوفه صبحانه ، برنامه های شاد و مفرح شبانه از جمله امکانات و خدماتی است که هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا به گردشگرانی که این هتل را جهت اقامت خود انتخاب کرده اند ارائه می دهد.
در این هتل چهار ستاره صرافی نیز جهت راحتی و رفاه حال مهمانان در صورت نیاز به تبادل ارز در نظر گرفته شده است.
هتل دارای اتاق های یک ، دو و سه تخته ، سوئیت ، اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده و اتاق های لوکس و دو لوکس با امکاناتی نظیر : بالکن ، تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار ، حمام مجهز همراه با وان و سشوار ، اینترنت رایگان ، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، گاو صندوق می باشد.
در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و ترکی و دریایی موجود است که هم در داخل سالن و هم در فضای بیرون با منظره ای رو به استخر سرو می شود.

هتل آیدین بی گلد دریم
هتل آیدین بی گلد دریم
هتل آیدین بی گلد دریم
هتل آیدین بی گلد دریم
هتل الجواهر گاردن
هتل الجواهر گاردن
هتل آیدین بی گلد دریم
هتل آیدین بی گلد دریم
هتل آیدین بی گلد دریم
هتل آیدین بی گلد دریم
آیدین بی گلد دریم
آیدین بی گلد دریم

هتل های دیگری که آژانس ما جهت استفاده از تور آنتالیا و اقامت در این شهر می توانید انتخاب کنید تا سفری رویایی و خاطره انگیز داشته باشید

پیشنهاد می دهد، به قرار زیر است:

هتل 4 ستاره نظر بیچ | تور آنتالیا

هتل چهار ستاره سندر | تور آنتالیا

ديدني های آنتالیا:

وقتي وارد شهرآنتاليا مي شويد اولين چيزي که توجه شما را جلب می کند، بلوارهاي زيبا است که با درختان نخل خيابان را به بخش تقسيم مي کنند . ديگر جاذبه شهري آنتاليا لنگرگاه هاي شهر است که چشم گردشگر را نوازش می دهد.

بخش قديمي اين شهر نيز تماشائي است. منطقه کاله ايجي در اين بخش قرار دارد. بافت خاص منطقه که شامل خيابانهاي کم عرض و پيچ در پيچ بوده به همراه خانه‌هاي قديمي که توسط ديوارهاي قديمي محصور شده، بسيار جالب است. اين شهر داراي دو ساحل معروف توريستي است که استفاده از آن براي عموم آزاد است. ساحل لارا که در شرق آنتاليا قرار دارد و شني مي باشد و ديگري ساحل کني آلتي که در غرب آنتالياقرار دارد و ساحلي صخره اي است .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *