هتل چهار ستاره ماتیات

هتل چهار ستاره ماتیات

آبان 27, 1394
وبلاگ
یکی از دلایل برای رونق تور آنتالیا در فصول گرم سال دریای نیلگون مدیترانه است.اما برای لذت و آرامش بیشتر اقامت در هتلهای ساحلی مناسب تر است.ساحل زیبای کمر به دلیل هتلهای زیبا مقصد عمده گردشگران خارجی می باشد. از جمله این هتلها هتل چهار ستاره ماتیات در محله ی بلدیبی است.
 این هتل زیبا و مجلل در 34  کیلومتری آنتالیا و 13 کیلومتری کمر در منطقه بلدیبی تاسیس شده است. این هتل چهار ستاره چشم انداز بسیار زیبایی به سمت کوه و ودریا دارد. ساحل تا هتل تنها 200 متر فاصله دارد.

آژانس مسافرتی ندای سفر،

سفر خوشی را در هتل چهار ستاره ماتیات آنتالیا برای شما آرزو می کند.

فرودگاه آنتالیا در فاصله زمانی 1 ساعته تا هتل قرار دارد.

هتل ماتیات
هتل ماتیات
هتل ماتیات
هتل ماتیات
هتل ماتیات
هتل ماتیات
هتل ماتیات
هتل ماتیات

شهر باستانی پاسه لیس در فاصله 30 کیلومتری هتل ماتیات است که بازدید از آن برای گردشگران و توریست های علاقمند به آثار باستانی خالی از لطف نیست.
هتل ماتیات آنتالیا دارای 140 اتاق مجهز می باشد. که مشتمل بر 136 اتاق استاندارد ،4 سوئیت که شامل دو سوئیت مجهز با امکانات جکوزی و اتاق خانوادگی است.
رستوران با منوی غذایی متنوع ، سرویس شبانه روزی ، ترانسفر ویژه فرودگاهی ، پارکینگ ویژه ، مراکز خرید ، سرویس نگهداری از کودکان ، از بالکن‌های اختصاصی ، کافی شاپ در فضای باز ، باغی زیبا جهت تفرج و گردش ، صرافی برای تبادل ارزمسافران تور آنتالیا ، سونا ، تنیس ، زمین بازی کودکان ، دارت ، اینترنت وایرلس ، بار،استخر سرپوشیده و روباز، ماساژ، حمام ، ساحل ویژه اختصاصی ، باربیکیو ، لاندری ، سیستم مجهز تهویه مطبوع ، جکوزی ، پارک آبی ، سالن ویژه بدنسازی ، اینترنت رایگان ، غواصی ، استخر فصلی ، اجاره دوچرخه ، اجاره اتومبیل  ، تنیس روی میز ،  پينگ پنگ ، فیتنس ، ورزشهای آبی ، کتابخانه ، اکواپارک و انیمیشن زنده از امکاناتی هستند که هتل برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته است.
در رستوران بین المللی و ترکی آن غذاها با بهترین کیفیت طبخ و سرو می شود.
هتل ماتیات آنتالیا یک هتل یوآل است. به این معنی که تمام وعده‌های غذایی و حتی میان وعده‌های آن به صورت رایگان و بیست و چهار ساعته است به مهمانان گرامی ارائه میشود.

هتل ماتیات
هتل ماتیات
هتل ماتیات
هتل ماتیات

هتل های دیگری که برای اقامت شما در آنتالیا وجود دارد:

 

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *